ESCOLA DEPORTIVA MARIN

Este é o proceso para inscripción na Escola Deportiva de Salvamento Acuático no Concello de Marín.

REQUISITOS:

• Saber nadar e  manter un nivel adecuado de destreza no medio acuático.

INFORMACIÓN:

• Idade: 7 a 14 anos
  • Grupo 1: Venres de 16:00 a 17:00
  • Grupo 2: Venres de 17:00 a 18:00
  • LUGAR: Piscina da Escola Naval en Marín
  • PREZO DA ACTIVIDADE: 50€
  • DATA INICIO / FIN: 01/10/2023– 31/05/2024

INSCRIPCIÓN:

1. Cumprimentar o formulario PDF
  2. Enviar o formulario á dirección de correo electrónico clubsapo@gmail.com, co asunto ESCOLA MARIN: <nome e apelidos do deportista>
  3. Tras revisar as solicitudes, o club contactará a través do correo de contacto para indicar a aceptación do deportista.
  4. Tras a aceptación, se debe formalizar a inscripción mediante o pago da actividade na conta que se indique, e enviar novamente ó correo  clubsapo@gmail.com a seguinte documentación: xustificante de pago da actividade, copia da tarxeta sanitaria ou seguro sustitutivo.
  5. Para realizar o pago na conta que se indique, poñer como concepto ESCOLA MARIN <nome e apelidos do participante>